Help mee!

Vrijwilligers

Ben jij die gedreven vrijwilliger die zich hard wil maken voor de ouderen in Rotterdam? Dan zijn wij op zoek naar jou!

We zoeken betrokken mensen die ons tijdens de feesten, evenementen en andere projecten willen ondersteunen. Geen vaste dagen per week, maar je kunt zelf aangeven wanneer je aan wilt sluiten.

Wij luisteren graag naar de ouderen, maar ook naar onze vrijwilligers. Samen maken we mooie momenten voor de doelgroep.

Stuur ons een mailtje via onze contactpagina en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Iedereen moet zich veilig voelen. Aangezien wij vaak met kwetsbare ouderen werken vinden wij het belangrijk dat onze vrijwilligers een VOG verklaring hebben en willen werken volgens onze gedragscode

De VOG kan natuurlijk op onze kosten aangevraagd worden!

Elders op de website kun je onze projecten bekijken en ons laatste  jaarplan lezen.

Doe je mee?

Studenten

Wij zijn trots dat er zoveel studenten betrokken zijn bij Stichting Mens Centraal.

Er worden ieder jaar vele onderzoeken uitgevoerd door studenten van de Hogeschool Rotterdam. Er is een fantastische samenwerking met EMI op Zuid. Verder ondersteunen studenten van Albeda en Zadkine ons bij diverse projecten.

Wil jij als student ook aan de slag bij ons?

Honderden Hbo-studenten hebben de afgelopen jaren onderzoeken voor ons uitgevoerd. Deze sluiten altijd aan bij onze projecten en kunnen ook voor andere welzijnspartijen of stichtingen interessant zijn. Wij delen graag, dus benader ons, onze deur staat open!

Bedrijven

Veel bedrijven dragen tegenwoordig hun steentje bij, ieder op zijn eigen manier. (MVO of MBO)

Als ouderen een warm plekje in uw hart hebben is het misschien een optie voor u om ons te ondersteunen.

Het gaat niet altijd om donaties, wij vinden het ook erg leuk als uw medewerkers een project ondersteunen of een keertje meelopen tijdens een gezellige activiteit. Misschien heeft u oude computers die wij in kunnen zetten om de ouderen digitaal vaardiger te maken of misschien heeft u zelf een goed idee? Wij, maar zeker de senioren, zullen er blij mee zijn!

Wij  komen graag een keer langs om de mogelijkheden te bespreken! Voor vragen kunt u altijd contact met ons opnemen.

Meer informatie over de ondersteuning die u kunt geven?

Giften

U kunt ons eenmalig of periodiek steunen door een bedrag over te maken naar de ING Bank, rekeningnummer NL36INGB0007443734 t.n.v. Stichting Mens Centraal.  Wij zijn een door de Belastingdienst erkende ANBI (Algemeen Nut Beogende Instelling). RSIN-nummer 8522.07.426. Hierdoor kunt u uw giften aan ons aftrekken van de inkomsten- of vennootschapsbelasting. Meer weten? Kijk op www.belastingdienst.nl/giften

Nalatenschap

U kunt Stichting Mens Centraal ook opnemen in uw testament en een bepaald bedrag of een percentage van uw nalatenschap aan ons nalaten. Wilt u meer informatie over de mogelijkheden en de wettelijke bepalingen, kijk hier.

Donatie?

Geen enkele stichting kan werken zonder (financiƫle) ondersteuning.

Ook kleine donaties zijn erg welkom.

Wil je ons op een andere manier ondersteunen?

Neem contact met ons op!

Klik hier voor ons donatieformulier:

Donatieknop
Donatie of bijdrage voor de ouderen!

Doe mee!

Als iedereen een steentje bijdraagt kunnen we van Nederland weer een fijne, sociale en veilige plek voor onze senioren maken. Iedereen telt mee, ongeacht leeftijd of beperking!