Help mee!

Vrijwilligers & Stagiaires

Wij zijn trots dat er zoveel studenten betrokken zijn bij Stichting Mens Centraal.

Naast deze groep zijn wij op zoek naar jou! Aangezien je dit leest gaan we ervan uit dat je geïnteresseerd  bent en iets hebt met de ouderen in Nederland.

Wat kan jij voor ons doen? Waar liggen jouw kansen? Wat zijn jouw kwaliteiten en mogelijkheden qua tijd?

We zoeken mensen voor de lange en korte termijn, dus wij zijn ook blij als jij één project wilt ondersteunen. Stuur ons een mailtje via onze contactpagina en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Donatie?

Geen enkele stichting kan werken zonder (financiële) ondersteuning.

Ook kleine donaties zijn erg welkom.

Wil je ons op een andere manier ondersteunen?

Neem contact met ons op!

Blijf op de hoogte door onze Facebookpagina of ons Pinterestaccount te volgen. Onderaan deze pagina kun je de knoppen vinden om rechtstreeks naar onze accounts te gaan.

Klik hier voor ons donatieformulier:

Donatieknop

Bedrijven

Veel bedrijven dragen tegenwoordig hun steentje bij, ieder op zijn eigen manier. (MVO of MBO)

Als ouderen een warm plekje in uw hart hebben is het misschien een optie voor u om ons te ondersteunen.

Naast financiële ondersteuning is een bijdrage in producten/diensten óf een korting hierop bijzonder welkom. Wij, maar zeker de senioren, zullen er blij mee zijn!

Wij  komen graag een keer langs om de mogelijkheden te bespreken! Voor vragen kunt u altijd contact met ons opnemen.

Meer informatie over de ondersteuning die u kunt geven?

Giften

U kunt ons eenmalig of periodiek steunen door een bedrag over te maken naar de ING Bank, rekeningnummer NL36INGB0007443734 t.n.v. Stichting Mens Centraal.  Wij zijn een door de Belastingdienst erkende ANBI (Algemeen Nut Beogende Instelling). RSIN-nummer 8522.07.426. Hierdoor kunt u uw giften aan ons aftrekken van de inkomsten- of vennootschapsbelasting. Meer weten? Kijk op www.belastingdienst.nl/giften

Nalatenschap

U kunt Stichting Mens Centraal ook opnemen in uw testament en een bepaald bedrag of een percentage van uw nalatenschap schenken aan ons. Wilt u meer informatie over de mogelijkheden en de wettelijke bepalingen, kijk hier.

Meer informatie voor betrokken partijen?

Uw mooie idee of project

Wij hebben ervaren hoe moeilijk het is om een goed idee uit te werken en een project op te starten. SMC heeft de nodige hobbels genomen om te komen waar we nu zijn. De opgedane kennis willen wij graag delen met iedereen die een project voor onze doelgroep op wil zetten. Er zijn veel afgeronde onderzoeken die ingekeken kunnen worden en er is een groot netwerk van betrokken partijen.

Vaak is het niet hebben van de ANBI-status een probleem bij het aanvragen van subsidies. SMC heeft diverse mooie projecten van andere partijen onder onze stichting gehangen, veelal gratis. Natuurlijk bekijken we per project of het aansluit bij onze doelstelling. Schroom niet en neem eens contact met ons op!

Kijk ook eens op de pagina met projecten!

d?

Doe mee!

Als iedereen een steentje bijdraagt kunnen we van Nederland weer een fijne, sociale en veilige plek voor onze senioren maken. Iedereen telt mee, ongeacht leeftijd of beperking!

Donatie of bijdrage voor de ouderen!