Seniorengids Charlois

Ontmoetingscentrum Zuiderkroon

Vlissingenplein 108

3086 GZ Rotterdam

2017: Wij zijn trots dat wij samen met de Gemeente Rotterdam en Coalitie Erbij meewerken aan de Gebiedsgidsen voor senioren voor alle 14 gebieden van Rotterdam.

De Seniorengids Charlois

De Seniorengids 2016/2017 is gedrukt en de eerste 5000 exemplaren zijn uitgegeven aan de senioren van Charlois.

Op 16 januari 2016 overhandigden wij symbolisch het eerste exemplaar aan de voorzitter van de Gebiedscommissie Charlois tijdens de nieuwjaarsreceptie.

Wij zijn trots op het resultaat en willen iedereen bedanken voor alle hulp en input die wij hebben ontvangen.

Mede door u hebben we alle informatie kunnen verzamelen en bundelen om zo een informatieve gids voor de senioren te maken.

Naast de papieren versie is de gids ook te lezen en te downloaden als pdf op onze website en op de website van Gemeente Rotterdam www.rotterdam.nl/charlois

Ondanks alle zorg om een zo’n compleet mogelijke gids te leveren kan het zijn dat uw gegevens niet compleet of correct vermeld zijn. Misschien staan uw gegevens nog helemaal niet in de gids of heeft u een aanvulling?

Ook nieuwe activiteiten kunt u weer aanleveren, deze vermelden wij graag weer in de gids.

U kunt de excelbestanden voor aanlevering hieronder downloaden en versturen naar hulpgids@stichtingmenscentraal.nl

organisatiegegevens of activiteiten

Ieder kwartaal passen wij de pdf-versie aan, dus help ons de informatie up-to-date te houden!

De 2e versie is gedrukt!

De gids is aangepast en de nieuwe versie 2.0 is 3000 gedrukt en wordt meegenomen in het project 'Voor Mekaar', de 75-plus bezoeken van de gemeente Rotterdam. De aangepaste versie in pdf vorm vindt u weer op onze website en op die van de gemeente Rotterdam.

Wij hebben veel plezier beleefd aan het maken van deze seniorengids.

Dit doorlopende project zal zeker onze aandacht blijven houden om zo de senioren in Charlois van de correcte informatie te blijven voorzien. In het najaar van 2016 zullen wij onderzoek doen naar het gebruik en tevredenheid onder de senioren en natuurlijk of er de behoefte is om een nieuwe papieren versie uit te geven in 2017.

Door het plaatsen van advertenties hopen wij het financieel mogelijk te maken om, naast de digitale versie, volgend jaar opnieuw een papieren versie uit te geven.

Indien u interesse heeft mail ons voor de voordelige advertentietarieven.

De gidsen worden op diverse locaties in de wijken neergelegd. U vindt hem bij huisartsen, apotheken, fysiotherapeuten, de vraagwijzer, wijkaccomodaties enz. Voor alle adressen in uw wijk kunt u het excel-bestand downloaden.

Wij staan open voor alle input en horen graag wat u van de gids vindt!

Met vriendelijke groeten,

Het team van

vervoer seniorengids Charlois

Meer gidsen nodig op uw locatie? Bel ons en wij brengen ze bij u!

Stadskrant seniorengids

16-1-2016 De uitreiking van de gids tijdens de nieuwjaarsbijeenkomst van de Gebiedscommissie Charlois. Er werd een interview afgenomen door Charlois TV en er kwam een stukje in de Stadkrant.

Leuk dat de gids zo positief wordt ontvangen!

Seniorengids Charlois