Magische Tafel

Vlissingenplein 108

3086 GZ Rotterdam

De Magische Tafel

Speciaal voor PG afdelingen is deze tafel een echt beleefobject voor de bewoners.

De beelden prikkelen de bewoners op een vriendelijke manier waardoor het laagdrempelig is om mee te doen.

Door de keuze tussen een ingebouwd beeldscherm of het werken met een sterke beamer zijn de kleuren optimaal en kan het ook in een zonnige ruimte gebruikt worden.

Senioren in een rolstoel kunnen makkelijk aanschuiven en eenvoudig deelnemen aan dit spel.

De tafel kan als vaste opstelling geleverd worden maar er is ook een mobiele versie. Hierdoor is de magische tafel op meerdere afdelingen bruikbaar, hij is verrijdbaar en gemakkelijk via de lift verplaatsbaar.

Onze magische tafel, heeft de mogelijkheden om uit te breiden en allerlei software en spellen toe te voegen. Deze tafel geeft een duidelijk beeld ook als er veel licht in de ruimte aanwezig is. Onze Magische Tafel is leverbaar met 10 standaard spellen en kan uitgebreid worden met diverse spellen die speciaal voor ons ontwikkeld worden.

De Magische Tafel en Snoezelen

Snoezelen is een activiteit waarbij zoveel mogelijk zintuigen betrokken worden. Om deze reden past snoezelen goed binnen de activering van alle zintuigen en roept snoezelen hiermee een positieve beleving op. Het doel is om gevoelens van welbevinden te optimaliseren (Snoezelen of zintuigactivering).

Snoezelen is hoofdzakelijk gericht op het contact leggen met demente ouderen. Echter is snoezelen ook geschikt voor de gehele doelgroep van het belevingsconcept. Snoezelen creƫert een veilig leefklimaat en brengt gevoelens van eigenwaarde, ontspanning en rust teweeg. Binnen dit concept zijn er diverse mogelijkheden om in te spelen op het snoezelen. Een virtuele vloer of projectie op een tafel behoort tot de mogelijkheden. Licht, bewegende beelden, muziek en spelletjes geven een uitdaging om over deze tafel of vloer te bewegen.

Spellen voor de magische tovertafel

Herinneringskar

Een nieuw mobiel reminiscentieproject voor verpleeghuizen.

In diverse uitvoeringen mogelijk. Lees meer...

De herinneringskar, reminiscentie project

Kijk ook eens bij onze andere onderdelenHeeft u nog vragen of wilt u weten wat dit concept voor uw locatie kan betekenen?

Neem vrijblijvend contact met ons op!