Help mee!

Wiltraco
Da Vinci college
Arep
Wij kunnen het niet alleen!
Vrijwilligers gezocht

Donatie?

Geen enkele stichting kan werken zonder financiële ondersteuning.

Ook kleine donaties zijn erg welkom.

Wil je ons op een andere manier ondersteunen?

Neem contact met ons op!

Blijf op de hoogte door onze Facebookpagina of ons Pinterestaccount te volgen. Bovenaan deze pagina kun je de knoppen vinden om rechtstreeks naar deze accounts te gaan.

Klik hier voor ons donatieformulier:

Donatie SMC
Bedrijven, MvO of Mbo bij welzijn ouderen

Doe je mee?

Wij zijn trots dat er zoveel studenten betrokken zijn bij Stichting Mens Centraal.

Naast deze groep zijn wij op zoek naar jou! Aangezien je dit leest gaan we ervan uit dat je

geïnteresseerd bent en iets hebt met de ouderen in Nederland.

Wat kan jij voor ons doen? Waar liggen jouw kansen? Wat zijn jouw kwaliteiten en mogelijkheden qua tijd?

We zoeken mensen voor de lange en korte termijn, dus wij zijn ook blij als jij één project wilt ondersteunen. Stuur ons een mailtje via onze contactpagina en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Bedrijven

Veel bedrijven dragen tegenwoordig hun steentje bij. Ieder op zijn eigen manier. (Mvo of Mbo)

Als de ouderen een warm plekje in uw hart hebben is het misschien een optie voor u om ons te ondersteunen.

Hiervoor zijn diverse mogelijkheden. Wij, maar zeker de senioren zullen er blij mee zijn!

Ieder bedrijf dat ons ondersteunt geven wij een plekje op deze website. U wilt hier toch zeker vermeld worden!

Wij komen graag een keer langs om de mogelijkheden te spreken! Voor vragen kunt u altijd contact met ons opnemen.

Wij kunnen het niet alleen en nodigen iedereen uit om mee te werken aan een fijne oude dag voor de senioren. Steun ons zodat wij nog meer projecten op kunnen zetten!

Donateur worden

U kunt zelf aangeven welke project u wilt steunen. Dan wordt ook daar uw bijdrage aan toegekend. U kunt ons op verschillenden manieren steunen:

Giften

U kunt ons eenmalig of periodiek steunen door een bedrag over te maken naar de ING Bank, rekeningnummer NL36INGB0007443734 t.n.v. Stichting Mens Centraal, Rotterdam. Wij zijn een door de Belastingdienst erkende ANBI (Algemeen Nut Beogende Instelling). RSIN-nummer 8522.07.426. Hierdoor kunt u uw giften aan ons aftrekken van de inkomsten- of vennootschapsbelasting. Meer weten? Kijk op www.belastingdienst.nl/giften

Nalatenschap

U kunt Stichting Mens Centraal ook opnemen in uw testament en een bepaald bedrag of een percentage van uw nalatenschap schenken aan ons. Wilt u meer informatie over de mogelijkheden en de wettelijke bepalingen, klik dan hier.

Vrijwilligerswerk

Voor het realiseren van onze projecten en activiteiten zijn wij voor een belangrijk deel afhankelijk van de inzet van vrijwilligers en studenten. Samen kunnen wij veel mogelijk maken en zorgen we voor blije gezichten van de ouderen. Doe ook mee en meld u aan via het contactformulier.

Bedrijven

Ook als bedrijf kunt u de stichting steunen. In uw bedrijfsvoering wilt u verantwoorde keuzen maken, keuzen goed voor uw bedrijf, maar ook keuzen met een maatschappelijke betrokkenheid. Door ons te steunen, brengt u wat meer kleur en vreugde in het leven van de oudere medemens.

Bijdrage in natura

Een bijdrage in producten of diensten óf een korting hierop is eveneens bijzonder welkom. Daarmee kunnen we nog meer mooie projecten voor de ouderen realiseren.

Uw eigen project binnen SMC?

Wij hebben ervaren hoe moeilijk het is om te starten als stichting en hebben vele hobbels genomen om te komen waar we nu zijn. De opgedane kennis willen wij graag delen met iedereen die een project voor onze doelgroep op wil zetten. Er zijn veel afgeronde onderzoeken die ingekeken kunnen worden en er zijn vele opgebouwde contacten. Schroom niet en neem eens contact met ons op!

d?

Stichting Mens Centraal is blij met zoveel betrokkenheid vanuit diverse bedrijven, subsidieverstrekkers en instellingen.

Wij bedanken iedereen voor hun bijdrage tot onze mooie projecten!